Eftersom alla visar sina überskills på att rita bilder får väll jag ta och visa mitt senaste alster. Jag kallar bilden "Hus i 8 färger"...
Är jag bara dum eller kan jag inte använda attached images?
<span style='color:red'>*** Tjoho, du är med i gruppen LANS Software som inte har rätt rättigheter. Flyttar er till Medlemmar tills det är åtgärdat. ***</span>
Petter din bild laddas snabbt iaf, no probs på den frånten.
Pär varför ska alla dina macho män ha starkt synliga genetalier?
Han ser ju faktiskt lite cyborgig ut!
Breathstealer till magic svart kort ser det ut som (huvet alltså).
Mer detaljer på machomannen skarpare helt enkelt.
Man måste va i skiten för att förstå den, utanför för att tolka den.
Om dom får veta något ja:) men jag hoppas att ingen här tjallar på dom! för då ska jag strypa den peronen långsamt med en långkalsong:)
ska ändå snart ta bort dom
Du har banne-mig rätt Vertex! Jag tror att det är "nörd-stadiet" av slutbossen...
Paer, din gris såg riktigt frän ut
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
Inte så mycket nytt från mig själv men från en annan vinkel iaf. Tänkte döpa den till 'Arena 13' i stil med 'Vault 13' i Fallout, men eftersom det är min 4:e bana kanske den får heta 'Arena 4'. Fast då kanske inte folk förstår referensen...
Attachments
post-6-1077290064.jpg (47.06 KiB) Viewed 40535 times
Något fult som kallas "URL spoofing", IE som suger pung