Tjata om allt! Part 2...

Allt som inte passar nån annanstans, dvs det mesta.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Post by SniPaer »

Grahn likaså.

Lånar Paers konto lite
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Post by SniPaer »

Det blev visst ett litet lan. Sitter här sista natten och känner att vi borde ha lan oftare.
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

I do totally agree!
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

http://www.youtube.com/watch?v=iffpkFNZg_Q

Ta en kik på dessa fina filmer med bl a. herr Adam West :-)
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Post by SniPaer »

Adam West är så jeffla underbar! :D
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Post by SniPaer »

Det känns som jag glömmer något, men det känns bra att inte minnas - är jag på rätt väg? Ingen som har några tips för vilka sidor man ska kolla för att hålla sig uppdaterad? (INTE den kvällstidningens hemsida)

Jag försöker kolla tigsource.com och www.mmo-champion.com dagligen men då är jag inte lite nördig heller da! :)
Sypherlane
Level 17
Posts: 330
Joined: 2003-03-12 20:21
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by Sypherlane »

Well, jag kör fz.se och gametrailers.com direkt jag startar browsern. Jag kollar vädret ibland också. That's it.

/Jocke the grave digger
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by SniPaer »

Jag ser, jag ser. Några nya/gamla roliga spel som spelas? Känner själv lite väl ofta för att leka, men det blir liksom inte mer än så. Kanske ska aktivera WoW-kontot igen...

Ey, Jocke - du har Outcast, va? Hur funkar det på dagens maskiner? Såg att det fanns på www.gog.com för en ganska billig peng.
Sypherlane
Level 17
Posts: 330
Joined: 2003-03-12 20:21
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by Sypherlane »

Nya/roliga spel är det inte så jättegott om för min del. Skaffade L4D 2 för inte så länge sedan, men har bara provat lite singleplay än så länge. Var rätt kul dock. Köpte gamla CoD 4 också, men det var inte lika skoj. Just, jag skaffade Planescape Torment från GoG också, men har inte ens spelat mig förbi inledningen ännu.

På tal om just det så är jag dålig på att spela GoG-spel överlag; Outcast har jag faktiskt inte ens hämtat ännu... och det var något år sedan jag köpte det nu. :oops:
Så jag vet inte hur bra det funkar under Win7. Men det brukar väl stå vilka OS spelen är kompatibla med? Det lär nog fungera.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by SniPaer »

Någon som är sugen på spel av typen http://www.unknownworlds.com/ns2/ (Natural Selection 2) eller http://blog.wolfire.com/ (Overgrowth)? http://www.interstellarmarines.com/ och http://www.minecraft.net/ kör väl också en liknande taktik för att finansiera sin utveckling.

Vad tycks om detta? Kanske inte finns så mycket att tycka mer än att jag är sugen på att göra samma sak :)

(om det nu råkar vara någon som inte är så insatt så handlar det om att sälja sitt spel innan det är klart)
Sypherlane
Level 17
Posts: 330
Joined: 2003-03-12 20:21
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by Sypherlane »

Idén funkar ju uppenbarligen, bara man kan fånga folks uppmärksamhet. Att ta betalt i förskott lär ju kunna hjälpa till att hålla ångan uppe också, då man får lite press på sig. Sånt är nyttigt i lagom mängd.
Utöver Minecraft känner jag inte till mycket om spelen som listas där. Ska ta och kolla närmare på dem.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by SniPaer »

Game trailers hemsida verkar vara ett bra sätt att nå ut, i alla fall till ungdomar. Att gå via tigsource.com 's forum funkade för minecraft och så länge spelet är intressant/roligt så verkar det mesta skötas av spelarna, vilket är den bästa reklamen.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by SniPaer »

Sådär ja - nu har man arbetat sönder ryggen. Sjukskriven i alla fall några dagar tills läkaren och kiropraktorn får kika på den. Livet är en fest, synd att jag har för ont för att dansa :( (min högra shift-tangent verkar ha pajat lite också. par-tey)

Börjar nu märka en del ångest, trots att jag gör det jag tror att jag vill. Intressant.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by SniPaer »

Tre pantade pirater

"Tre pirater och en papegoja som är omättligt stormförtjusta i kalsonger!"


Jag kan undra om SVT har köpt in ett kanonprogram. Tankar om detta?
Sypherlane
Level 17
Posts: 330
Joined: 2003-03-12 20:21
Contact:

Re: Tjata om allt! Part 2...

Post by Sypherlane »

De älskar kalsonger, allt som har med kalsonger att göra och de utstår mer än gärna både smärta och lidande för att få tag i fler kalsonger. De älskar deras utseende, hur de känns, hur de luktar...
Nej. Åh nej. Avslutat med tre läskigt suggestiva punkter och allting.
Det är alltså historien om tre sjuka jävlar som far omkring på de sju haven i jakt på intimplagg, motiverade av kärleken till snopp- och bajslukt.
Jag får intrycket av att de är väldigt efterlysta.
Post Reply