Euro-shopper

Allt som inte passar nån annanstans, dvs det mesta.
Post Reply
User avatar
HildKing
Level 10
Posts: 188
Joined: 2003-03-12 19:20
Contact:

Post by HildKing »

Jag tog tag i saken och skapar denna tråd så att folk kan dela med sig av sina erfarenheter av Euro-shoppers varor. Vilka som är värda att köpa och inte. Detta ska förhindra olustiga smakupplevelser samt spara pengar ät de fattiga studenterna/ungdomarna
Insert your penis... anywhere
User avatar
HildKing
Level 10
Posts: 188
Joined: 2003-03-12 19:20
Contact:

Post by HildKing »

Jag kan ju börja med att säga att tonfisken ska man undvika. Välj då helre att gå till en coop-affär och köp deras.
Varor som rekommenderas: Nachochipsen, Färdigrätterna kyckling och lasagne, Chokladen, Marylandkakskopiorna.

Ja kommer inte på fler just nu.
Insert your penis... anywhere
Ghosten
Level 35
Posts: 699
Joined: 2003-03-17 15:13
Location: Gbg
Contact:

Post by Ghosten »

HildKing wrote: Jag kan ju börja med att säga att tonfisken ska man undvika. Välj då helre att gå till en coop-affär och köp deras.
Varor som rekommenderas: Nachochipsen, Färdigrätterna kyckling och lasagne, Chokladen, Marylandkakskopiorna.

Ja kommer inte på fler just nu.
Coop's tonfisk är faktiskt väldigt god :) Men av drickan så är Colan kass men apelsinen ok (tror jag det var iaf, var iofs ett tag sen och mitt minne är inte det bästa). Jag har hört av andra att ketchupen skulle va riktigt kass men jag har för mej att jag har köpt en sånn och det inte va nått fel, beware!
If We Aren't supposed to eat Humans, Then Why Are They Made of Meat?
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

Euro-shopper's läskedrycker är inga höjdare, den som kanske duger är väl isåfall apelsinläsken.
Paprika-chipsen är goda, dock inte chipsen med naturell smak *ucka*
Lasagnen är som HildKing sa, mycket god, tror iofs. att den blir godare i ugnen för när jag gjorde den i micron så blev den som gummi :)
Euro-shopper's kycklingfiléer är goda, har ätit många kilogram av dessa.
Tonfisken duger sålänge som man inte jämför med någon annan tonfisk :)

Kommer inte på mer just nu...
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
User avatar
Icicle
Level 5
Posts: 97
Joined: 2003-10-02 13:04
Contact:

Post by Icicle »

Ni bör undvika Euroshoppers Cruncher (frukostflingor) de smakar så mkt diskmedel att man kan tvätta sig i munnen efteråt med just diskmedel och fortfrande känna att smaken minskar.

Outstanding bland eroshoppers sortiment är helt klart deras weinergum.
User avatar
SniPaer
Level 28
Posts: 546
Joined: 2003-04-06 22:42
Contact:

Post by SniPaer »

Glöm inte pizzan!
Ghosten
Level 35
Posts: 699
Joined: 2003-03-17 15:13
Location: Gbg
Contact:

Post by Ghosten »

mmmm weinergum!
If We Aren't supposed to eat Humans, Then Why Are They Made of Meat?
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

Måste höja ett varningens finger för deras lasagne, den kan ibland vara väldigt gummiliknande upptäckte jag nu när jag har köpt (och ätit) flera, men med tanke på hur billigt och snabblagat det är så gör det inget :)
Jag längtar fortfarande efter Euro-shopper-medicin...
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
Mig3D
Level 37
Posts: 738
Joined: 2003-02-24 20:05
Location: Skövde
Contact:

Post by Mig3D »

Ghosten wrote: Jag har hört av andra att ketchupen skulle va riktigt kass men jag har för mej att jag har köpt en sånn och det inte va nått fel, beware!
Jag har testat den och gillar den absolut inte!



Korvbröden och grillkorven funkar bra, bröden känns lite torra men det löser man med lite senap & ketchup (ej euroshoppers :P).

Pastan går an men personligen tröttnade jag på den efter några veckor. Bra att varva lite dyrare märken med.Samma sak gäller för riset.

Sen har vi ju en uppsjö av konserver av väldigt skiftande kvalle. Ananasen är god, tonfisken är som sagt hemsk, majsen gillar jag inte alls, raviolin (både vanlig och bolognese) är okej.

Apelsinjuicen och apelsinnektarna går bra med mycket is, men det finns betydligt godare juice i hyllorna.

Salladsdressingarna är okej.

Deras pastasåser i pulverform (tillsätt mjölk och vatten) är goda. Den färdiga såsen i glasburk (tomat och vitlök) jag testat smakade som andra liknande såser. Godkänd i kvalité men den smaken gillar jag inte i allmänhet så...

Köttbullarna är lite suspekta, följer med massa broskbitar som man inte brukar få med köttbullar av högre kvalité men det går ju att leva med. Det gäller väl för deras köttprodukter i allmänhet.

Pyttipannan är av så billig kvalité att man kan få godare av gårdagens roadkill och kvarglömda pommes utanför sibylla. Se upp för den!

Sist ut för denna gång är den rostade löken som är både god och bra.
Knowledge brings Fear
User avatar
ALMighty
Level 60
Level 60
Posts: 1441
Joined: 2003-04-18 03:16
Contact:

Post by ALMighty »

Deras chili con carne är bra.
User avatar
Vertex
Level 13
Posts: 242
Joined: 2003-03-12 11:37
Location: Åsteby
Contact:

Post by Vertex »

Men <a href='http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 10,00.html' target='_blank'>köttfärsen</a> skall man nog hålla sig ifrån om man inte vill dö.
Mig3D
Level 37
Posts: 738
Joined: 2003-02-24 20:05
Location: Skövde
Contact:

Post by Mig3D »

<!#QuoteBegin#Expressen+#></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Expressen)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!#QuoteEBegin#>Om du har kött som du misstänker kan vara smittat, men tänker äta det ändå.
Tänk på följande:
Ät inte köttet rått.[/quote]

Bara så ni inte missar den viktiga punkten när ni ska äta! :lol:
Knowledge brings Fear
El_Raya
Level 18
Posts: 342
Joined: 2003-03-10 12:37
Location: Tossssby
Contact:

Post by El_Raya »

Ah crap!
Image
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

<!#QuoteBegin#Expressen+#></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Expressen)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!#QuoteEBegin#>Om du har kött som du misstänker kan vara smittat, men tänker äta det ändå.
Tänk på följande:
Ät inte köttet rått.[/quote]
Vem i helvete skulle vara så dum? :lol:

1. Man överväger inte ens att äta kött som man tror är smittat.
2. Om man ändå av någon anledning skulle chansa och riskera att få i sig Ehec, så äter man fan inte köttfärsen rå :huh:
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
Post Reply