Raya goes to war!

Allt som inte passar nån annanstans, dvs det mesta.
El_Raya
Level 18
Posts: 342
Joined: 2003-03-10 12:37
Location: Tossssby
Contact:

Post by El_Raya »

ASÖ.
Arméns slutövning.

Sista fältveckan i lumpen. Sedan är det vård och andra oseriösa grejer.
Med andra ord: Snart är man CIVIL igen!

Ha det! Vi hörs om 2 veckor!
Image
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

El_Raya, far INTE iväg på utlandstjänsten, det blev jag varnad för när jag skulle in, de där hemma sa att hur bra och "trevligt" det än låter så skulle jag absolut inte skriva på ett enda papper om något sånt för det.
Pappa gjorde det nämligen en gång för mycket ;)
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
El_Raya
Level 18
Posts: 342
Joined: 2003-03-10 12:37
Location: Tossssby
Contact:

Post by El_Raya »

Hehe. Blir inte än på några år om det nu skulle bli av.
For far din iväg eller?

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:red'>Djungel-MUCK!</span></span> (no more fält)
Image
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

Har för mig att han gjorde det...

Grattis till ditt "Djungel-Muck"! :)
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
El_Raya
Level 18
Posts: 342
Joined: 2003-03-10 12:37
Location: Tossssby
Contact:

Post by El_Raya »

<span style='color:red'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'>MUCK!!!</span></span>

Ja då var det över. 10 månader i försvarsmaktens tjänst.
Känns både underbart och lite tråkigt. Kommer sakna det faktiskt.
Image
User avatar
ALMighty
Level 60
Level 60
Posts: 1441
Joined: 2003-04-18 03:16
Contact:

Post by ALMighty »

Grattis till muck! :)
User avatar
HomeBurneR
Level 39
Posts: 763
Joined: 2003-03-12 20:58
Location: Vivec, Foreign Quarters
Contact:

Post by HomeBurneR »

Grattis till MUCK!!!
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
El_Raya
Level 18
Posts: 342
Joined: 2003-03-10 12:37
Location: Tossssby
Contact:

Post by El_Raya »

Tackar, tackar!
Börjar sakta vänja mig. Men det kommer nog ta ett tag tills jag blir helt återställd (om jag nu vill det?) :D
Image
Post Reply