Tjata om allt!
<a href='http://www.pepzi.nu/~tias/vtc/' target='_blank'>Bilder från Jokkmokk</a>
Här kommer det upp lite bilder häruppifrån ibland...
Här kommer det upp lite bilder häruppifrån ibland...
If We Aren't supposed to eat Humans, Then Why Are They Made of Meat?
-
- Level 17
OK, korten på bordet...
Varför allt detta prat om Justin Timberlake undrar ni?
Jag hinner inte förklara allt just nu, men jag är något stort på spåren.
Allt jag kan säga är att turkiska regeringen + J. Timberlake = very hot shit super conspiracy
Berättar mer när jag är tillbaka från mitt super-secret-undercover-elite-hiding-i-en-rysk-military-lastbil-outside-turkiska-ambassaden-i-Tjetjenien-och-spanar-på-Saddam-uppdrag. :ph34r:
Jätte-classified.
Jag tänker skriva en bok om hela upplevelsen. Jag kom på en jättebra titel tidigare som verkligen symboliserar allt som Justin Timberlake står för, men fick tyvärr veta att "The Sum of All Fears" redan var upptagen. Fy fan.
P.S.
"Natural Born Killers", filmen, ni vet? Den tycker jag suger.
D.S.
Varför allt detta prat om Justin Timberlake undrar ni?
Jag hinner inte förklara allt just nu, men jag är något stort på spåren.
Allt jag kan säga är att turkiska regeringen + J. Timberlake = very hot shit super conspiracy
Berättar mer när jag är tillbaka från mitt super-secret-undercover-elite-hiding-i-en-rysk-military-lastbil-outside-turkiska-ambassaden-i-Tjetjenien-och-spanar-på-Saddam-uppdrag. :ph34r:
Jätte-classified.
Jag tänker skriva en bok om hela upplevelsen. Jag kom på en jättebra titel tidigare som verkligen symboliserar allt som Justin Timberlake står för, men fick tyvärr veta att "The Sum of All Fears" redan var upptagen. Fy fan.
P.S.
"Natural Born Killers", filmen, ni vet? Den tycker jag suger.
D.S.
Jaså har inte sett Natural Born Killers men tror för övrigt att
den inte är sa bra i jämnförelse med pulp.....
Har tröttnat på skabb filmer som utspelar sig i pundar miljö
med folk som spränger skallen av varandra i kör
till tonsättningar av Beethoven.
Jocke du har inte druckit för mkt kaffe va?
Det ser lite stressrelaterat ut när man läser det.
FAN!
Jag e sjuk så att det känns så där trevlit i skallen ungefär som bakfylla.
"IT BUURRRRRRRNSSHH"
Det gäller ju som sagt att skaffa sig perspektiv på tillvaron...aj.
den inte är sa bra i jämnförelse med pulp.....
Har tröttnat på skabb filmer som utspelar sig i pundar miljö
Jocke du har inte druckit för mkt kaffe va?
Det ser lite stressrelaterat ut när man läser det.
FAN!
Jag e sjuk så att det känns så där trevlit i skallen ungefär som bakfylla.
"IT BUURRRRRRRNSSHH"
Det gäller ju som sagt att skaffa sig perspektiv på tillvaron...aj.
Man måste va i skiten för att förstå den, utanför för att tolka den.
- HomeBurneR
- Level 39
Tjenna alla, om några timmar åker jag till Kristinehamn igen (JIPPI)!
Vad är det för en fillur som har gjort den fina sidan med bilder ifrån Jokkmokk! JÄVLAR VAD SEG! Thumbnails:en ser bara ut att vara thumbnails, när de egentligen är de stora bilderna som till utseendet ser mindre ut (fan vad svårt att förklara), känns lite osammanhängande =)
Menmen! Hörs väl om en vecka igen! Daniel, kommer du hem till Mârten? Vi på Noraskogs pjäskompani är lediga Torsdag-Fredag v. 37 samt hela vecka 38!! Överlycklig!! Bakfull i en hel vecka efter Mârten!
Vad är det för en fillur som har gjort den fina sidan med bilder ifrån Jokkmokk! JÄVLAR VAD SEG! Thumbnails:en ser bara ut att vara thumbnails, när de egentligen är de stora bilderna som till utseendet ser mindre ut (fan vad svårt att förklara), känns lite osammanhängande =)
Menmen! Hörs väl om en vecka igen! Daniel, kommer du hem till Mârten? Vi på Noraskogs pjäskompani är lediga Torsdag-Fredag v. 37 samt hela vecka 38!! Överlycklig!! Bakfull i en hel vecka efter Mârten!
Det du inte minns, har aldrig hänt! Intressant läsning How much is 1000 dB?
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
WARNING: BE AWARE! Use of this amplifier at extreme high volumes for extended periods of time may cause hearing loss and or hearing damage. During periods of prolonged high volume levels it is recommended that you use ear safety devices. Playing Cadence amplifiers at high volume levels while driving will impair your ability to hear necessary traffic sounds. While driving always keep your sound volume at reasonable levels. We at Cadence want you listening for many years to come.
Tyvärr så kan jag inte bygga vidare på denna forumtråd, det ni skriver berör mig förlite.
samtidigt som era starka känslor för det nuvarande ämnet verkar ganska starka.
Detta gör att avståndet från övriga medlemmar ökar.
SKAPA NY TOPIC MED NAMNET LUMPEN NYTT ELLER HÄNT PÅ LUMPEN ETC, ETC, ETC.
DU MED JOCKE SNACKET MED TIMBERLAKE HAR BLIVIT FÖR MKT!
JAG SER INTE SAMMA KÄRLEK TILL HAN SOM DU GÖR OCH PÅSÅVIS BIDRAR DU TILL SEGGRATION I GRUPPEN!
samtidigt som era starka känslor för det nuvarande ämnet verkar ganska starka.
Detta gör att avståndet från övriga medlemmar ökar.
SKAPA NY TOPIC MED NAMNET LUMPEN NYTT ELLER HÄNT PÅ LUMPEN ETC, ETC, ETC.
DU MED JOCKE SNACKET MED TIMBERLAKE HAR BLIVIT FÖR MKT!
JAG SER INTE SAMMA KÄRLEK TILL HAN SOM DU GÖR OCH PÅSÅVIS BIDRAR DU TILL SEGGRATION I GRUPPEN!
Hmm...Las wrote: Har tröttnat på skabb filmer som utspelar sig i pundar miljö
Är inte det typ vad "Natural Born Killers" går ut på?
Jag kommer hem både den här helgen som kommer och mârtens helgen..
Och jag har klagad rätt hårt på han som gjorde sidan, det ligger uppe en ny nu, ifall du inte sett det Martin...
Tror jag iaf. Det var caz, han idlar fördendelen i #LANS ifall nånn undrar vem det är...
GO TIMBERLAKE
-
- Level 17
Det är lugnt nu, boys. Justin Timberlake is KIA.
Jänkarna fick honom i Irak. Det nötet.
För övrigt så tycker jag fortfarande att Natural Born Killers suger -eller anstränger sig alltför hårt för att vara innovativ i alla fall ("suger" är ju ett så starkt ord); anser att Tarantinos filmer är bättre, även om jag fattar att Stones film är menad att ses ur en mer konstnärlig synvinkel. All respekt för det.
Men smaken är som arslet, pojkar!
Och ärligt talat Lars... Man kan inte få för mycket av Justin Timberlake. Ja, eller kunde i alla fall.
Dessutom så är det ju Danmark som bidrar till segration. Inte jag.
Och givetvis ska det stå "...Hilding-i-en-rysk-military-lastbil..."
Jag ber givetvis hemskt mycket om ursäkt för detta.
Jänkarna fick honom i Irak. Det nötet.
För övrigt så tycker jag fortfarande att Natural Born Killers suger -eller anstränger sig alltför hårt för att vara innovativ i alla fall ("suger" är ju ett så starkt ord); anser att Tarantinos filmer är bättre, även om jag fattar att Stones film är menad att ses ur en mer konstnärlig synvinkel. All respekt för det.
Och ärligt talat Lars... Man kan inte få för mycket av Justin Timberlake. Ja, eller kunde i alla fall.
Dessutom så är det ju Danmark som bidrar till segration. Inte jag.
Och givetvis ska det stå "...Hilding-i-en-rysk-military-lastbil..."
Jag ber givetvis hemskt mycket om ursäkt för detta.
08:15 | | M$ | M$ | | |
09:25 | MA | M$ | M$ | MA | SV |
10:30 | DA | EN | EN | DA | DA |
11:35 | LU | LU | LU | LU | LU |
12:40 | FY | | FY | SV | ID |
13:50 | FY | | FY | SV | |
15:00 | | | | | |
Las: Det är du som vill skapa "SEGGRATION" i gruppen genom att dela upp den i flera små falanger i stället för en stor här.
Jocke: Tarantino skrev storyn till NBK så han är allt med på ett hörn där. Och kallar du verkligen JT för ko? Det var starka ord minsann, och jag tror inte han skulle smaka gott med pommes frites.
09:25 | MA | M$ | M$ | MA | SV |
10:30 | DA | EN | EN | DA | DA |
11:35 | LU | LU | LU | LU | LU |
12:40 | FY | | FY | SV | ID |
13:50 | FY | | FY | SV | |
15:00 | | | | | |
Las: Det är du som vill skapa "SEGGRATION" i gruppen genom att dela upp den i flera små falanger i stället för en stor här.
Jocke: Tarantino skrev storyn till NBK så han är allt med på ett hörn där. Och kallar du verkligen JT för ko? Det var starka ord minsann, och jag tror inte han skulle smaka gott med pommes frites.
Knowledge brings Fear
Rätt träffsäkert victor!Las: Det är du som vill skapa "SEGGRATION" i gruppen genom att dela upp den i flera små falanger i stället för en stor här.
Men hur kan jag kunna vilja nått som du inte vet att jag vill?
Handlingen och resultatet man vill få ut av den är inte alltid samma sak.
Därigenom bygger det inte på vilja , utan på min egen okunskap.
Blev trött på allt tjafs som man inte kunde bygga vidare på.
VICTOR VARFÖR ÄR DU HEMMA?
Glömde logga in var så van vid hemmet.
Rätt träffsäkert victor!
Viljan med Handlingen och resultatet , blir oftast inte samma sak.
Därigenom bygger det inte på vilja , utan på min egen okunskap (Område:Svenska).
Sådärja = Stavas så?
Jaaaaa ingen bak, äntligen jocke!(Sypherlane Sep 1 2003, 07:26 PM )
Rätt träffsäkert victor!
Viljan med Handlingen och resultatet , blir oftast inte samma sak.
Därigenom bygger det inte på vilja , utan på min egen okunskap (Område:Svenska).
Sådärja = Stavas så?
Kolla vilket tjusigt skrivbord, inte riktigt klart än dock...
se om man kan göra en ny startmeny och ett nytt aktivitetsfält.
KLAGA INTE!
<a href='http://www.lansociety.org/tmpGhosten/desktop.jpg' target='_blank'>desktop.jpg</a>
se om man kan göra en ny startmeny och ett nytt aktivitetsfält.
KLAGA INTE!
<a href='http://www.lansociety.org/tmpGhosten/desktop.jpg' target='_blank'>desktop.jpg</a>